December 15, 2023
|
1 minute read
In this Article
Share it on:

Greece Digital Report 2022 Hootsuite

Το ετήσιο Digital Report 2022 από το Hootsuite (The Global State of Digital 2022) για άλλη μία χρονιά μας παρουσιάζει τις Global αλλά και Local τάσεις. Διαβάστε πλήρη στατιστικά & insights για τα Social Media, το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και πολλές ακόμα πληροφορίες για το Digital. Για την Ελλάδα, το Greece Digital Report 2002, Hootsuite είναι επίσης διαθέσιμο με πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία. Παρακάτω μερικά highlights:

Greece Digital Report 2022, Hootsuite / Social Media

Το annual report του Hootsuite δηλώνει 7,2 εκ. Social Media χρήστες στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2022. Το νούμερο αυτό, βάσει των πληροφοριών του Hootsuite report, αποτελεί το 71,5% του συνολικού πληθυσμού στην Ελλάδα ωστόσο όπως σημειώνει μπορεί να μην είναι όλοι μοναδικοί χρήστες. Οι χρήστες των Social Media στην Ελλάδα, σύμφωνα με το report, παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με την περσινή χρονιά.

Χρήστες ανά Social Media κανάλι & potential advertising reach (σε % πληθυσμού ηλικίας από 13+ ή 18+)

• Facebook: 5,15 εκ. χρήστες. Potential advertising reach: 55,9&
• YouTube: 7,40 εκ. χρήστες. Potential advertising reach: 74,6%
• Instagram: 4,35 εκ. χρήστες. Potential advertising reach: 47,3%
• TikTok: 2,35 εκ. χρήστες. Potential advertising reach: 27,1%
• Linkedin:1,90 εκ. χρήστες. Potential advertising reach: 21,9%
Πολύ ενδιαφέρον το στοιχείο του report για το ότι 41% των χρηστών του internet στην Ελλάδα (ηλικίες 16-64) χρησιμοποιούν τα Social Networks για να βρουν πληροφορίες για brands και προϊόντα.

Greece Digital Report 2022, Hootsuite / Ecommerce

Κάποια αντίστοιχα highlights του Greece Digital Report 2022, Hootsuite για το ηλεκτρονικό εμπόριο: o αριθμός των ανθρώπων που αγοράζουν online προϊόντα ή υπηρεσίες είναι 5,54 εκ. και εμφανίζεται αυξημένος σε σχέση με πέρυσι +5,8%. Σύμφωνα με το report, 38.7% των online αγορών γίνεται μέσω κινητού τηλεφώνου.

Η ετήσια συνολική δαπάνη σε online αγορές εκτιμάτια με βάση το report, στα 4,06 δις δολάρια με αυξητική τάση σε σχέση με πέρυσι +31,8%. Οι μεγαλύτερες κατηγορίες στο Ecommerce στον τομέα των Consumer Goods για την ελληνική αγορά και η τάση τους ανάπτυξης είναι:
• Fashion: 1,48 δις δολάρια +27,6%
• Personal Household & Care: 893,4 εκ. δολάρια +34,1%
• Electronics: 897,2 εκ. δολάρια +31%
• Furniture: 337,1 εκ. δολάρια +46%
• Toys, Hobbies, DIY: 289,6 εκ. δολάρια +35,6%

Αντίστοιχα για τον τομέα του τουρισμού οι μεγαλύτερες κατηγορίες είναι, όπως είναι αναμενόμενο, οι πτήσεις και τα “package holidays”.

Για παραπάνω insights στα Social Media, διαβάστε και το άρθρο μας Social Media Trends 2022.
Εδώ θα βρείτε συγκεντρωμένα όλα τα links του Hootsuite Report:
Greece Digital Report 2022, Hootsuite
Global Digital Report 2022, Hootsuite
Digital 2022 Key Take Aways, Hootsuite

Have an idea?

Let's make it happen!

Contact Us

Find us

Agiou Dimitriou 13, Kifissia 14562
info (at) digitalsteps.gr
+30 210 8080110
Digital Steps Design & Development
crossarrow-right